معرفی بهترین مارک گوشت کوب برقی

معرفی-بهترین-مارک-گوشت-کوب-برقی

گوشت کوب برقی یک ابزار همه کاره و ضروری در آشپزخانه هاست. با گوشت کوب برقی می توان کارهای مختلفی مثل خرد ، پوره و مخلوط کردن را انجام دهید. نه تنها گوشت کوب برقی این قابلیت را دارد که در عرض کمترین زمان، غذاهای خوشمزه مهمونی تان را اماده کند بلکه می توانید دسرهای خامه ای بعد از شام  را با این گوشت کوب برقی حسابی هم بزنید. این وسیله یک هم دست همه کاره است که بیشترین کارایی ها را دارد. اگر دنبال یک گوشت برقی باکیفیت هستید که بتوانید به عنوان یک دستیار حرفه ای، همه کارها را به آن بسپارید. در ادامه  بهترین مارک گوشت کوب برقی خارجی و ایرانی را معرفی می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

باکیفیت ترین مارک گوشت کوب برقی خارجی و ایرانی

اگر دنبال یک گوشت کوب برقی با کیفیت هستید باید به نکاتی مثل برند معتبر،  کارایی، طراحی ارگونومیک، تیغه و قیمت توجه کنید. یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید. مارک گوشت کوب برقی است. زیرا در صورتی که از یک برند معتبر خریداری کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که تا سال ها با آن کار کنید. بهترین مارک گوشت کوب برقی در بازار ایران، بوش، فیلیسپس، تفال، براون، کنوود وگسونیک است.  در ادامه به بررسی بهترین برندهای گوشت کوب برقی می پردازیم.

بوش-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
بوش-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

بوش

بوش قدیمی ترین و بهترین برند آلمانی لوازم خانگی است که سابقه و اعتبار چندین ساله دارد. این برند محبوب آلمانی به کیفیت و دوام شهرت دارد.  این برند آلمانی تولیدکننده لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، لوازم برقی مثل گوشت کوب برقی، خرد کن، مخلوط کن و غیره است و گوشت کوب برقی های بوش نیز از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برخوردار است و مواد غذایی را سریع له یا پوره می کند و شامل انواع تک کاره، دوکاره، سه کاره و چهارکاره است. در بیشتر مدل های آن قطعات دستگاه از یکدیگر به راحتی جدا می شوند و در ماشین ظرفشویی قرار می گیرند. بازه قیمت گوشت کوب برقی بوش بین ۲ میلیون تومان به بالا  است.

فیلیپس-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
فیلیپس-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

فیلیپس

فیلیپس یک شرکت چند ملیتی هندی است و بزرگترین شرکت های عرضه کننده لوازم خانگی است  که جایگاه ویژه ای بین رقبا کسب کرده است. این شرکت ابتدا کار خود را با تولید ریش تراش های برقی آغاز کرد و به مرور محصولات بیشتری شامل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و دستگاه های مخلوط کن، سرخ کن،  آب میوه گیری، چای ساز، قهوه ساز، گوشت کوب برقی و غیره را بازار جهانی عرضه کرد. گوشت کوب برقی های فیلیپس قابلیت های یک یا چندکاره دارند و به  فناوری های فوق العاده ای مثل Speed touch ، موتور قدرتمند مجهز هستند این ویژگی ها سرعت و کارایی گوشت کوب های فیلیپس را افزایش می دهند. برند فیلیپس یک انتخاب ماندگار و بادوام است. بعد از خرید این دستگاه از انتخاب خود مطمئن خواهید بود. قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس در بازه بین ۱ میلیون تا ۲ میلیون تومان به بالا است.

تفال-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
تفال-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

تفال

تفال یکی از بهترین برندهای تولیدکننده  لوازم خانگی فرانسوی است. محصولات این برند، بیشترین کیفیت و کارایی را در بین برندهای محبوب لوازم خانگی دارند زیرا از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات خود استفاده می کند. این شرکت فرانسوی به دلیل تولید ظروف نچسب و لوازم سرخ کردنی بدون روغن محبوبیت دارد. تفال طیف وسیعی از لوازم خانگی را شامل چای ساز، قهوه ساز، مخلوط کن، سرخ کن، ماهی تابه، بخار پز، ابزارهای آشپزی مانند گوشت کوب برقی و غیره عرضه می کند. به طور کلی گوشت کوب برقی های تفال ارزش خرید دارند و قیمت گوشت کوب های برقی تفال نیز از بازه ۲ میلیون تومان به بالا است.

براون-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
براون-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

Braun براون

براون یک برند آلمانی لوازم خانگی است که به تولید لوازم برقی مثل ریش تراش، اپیلاتور و مسواک برقی مشهور است. به مرور این شرکت طیف وسیعی از لوازم خانگی را عرضه  کرد و اکنون به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی تبدیل شده است. این برند عرضه کننده لوازم خانگی شامل آب میوه گیری، همزن برقی،کتری برقی،مخلوط کن، اتوبخار، غذاساز و غیره است. نوآوری، ساخت محصولات بادوام و طراحی های خلاقانه رمز موفقیت این برند قدیمی است. براون همیشه از باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده کرده است. گوشت کوب برقی های براون نیز یکی از محصولات باکیفیت این برند معروف است.  قیمت گوشت کوب های برقی براون از ۲ میلیون تومان به بالا است.

کنوود-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
کنوود-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

Kenwood کنوود

کنوود یک برند مشهور انگلیسی لوازم خانگی است که بالاترین امتیاز را در بین برندهای محبوب لوازم خانگی به خود اختصاص داده است. ابتدا برند کنوود به ساخت میکسرهای پایه و لوازم آشپزخانه کوچک معروف بود. اما به مرور این برند لوازم خانگی بیشتری را عرضه کرد و به یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی تبدیل شد. لوازم خانگی کنوود از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار است. قیمت گوشت کوب های برقی کنوود از ۲، ۳ میلیون تومان به بالا است.

گوسونیک-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
گوسونیک-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

Gosonic گوسونیک

گوسونیک یک برند لوازم خانگی ترکی است که شرکت گوکتیکن آن را به بازار معرفی کرد. این برند سال هاست در زمینه عرضه لوازم خانگی فعالیت می کند و با تولید لوازم خانگی باکیفیت به یکی از معتبرترین برندهای بازار خاورمیانه تبدیل شده است. محصولات این شرکت شامل تلویزیون، یخچال، اتو بخار، ماشین لباسشویی، خنک کننده، لوازم آشپزخانه مثل مخلوط کن، همزن، پلوپز، آب میوه گیری، غذا ساز، قهوه ساز و چای ساز و غیره است.

پارس-خزر-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب
پارس-خزر-یکی-از-بهترین-مارک-های-گوشت-کوب

برند پارس خزر

برند ایرانی پارس خزر عرضه کننده لوازم خانگی برقی است و طیف وسیعی از لوازم خانگی  شامل دستگاه های بزرگ مثل جاروبرقی، بخارشو، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، لوازم پخت و پز، پلوپز، سرخ کن، کباب پز، آبمیوه گیری، اسپرسوساز، ماشین لباسشویی و غیره را عرضه می کند. برند پارس خزر با سال ها فعالیت در زمینه لوازم خانگی باکیفیت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. به طور کلی محصولات پارس خزر جزو پرفروش ترین لوازم خانگی ایرانی به شمار می رود.

کدام برند گوشت کوب برقی بهترین است؟

در این مقاله بهترین مارک گوشت کوب برقی خارجی و ایرانی را معرفی کردیم. اما انتخاب گوشت کوب برقی غیر از برند باکیفیت به عوامل مختلفی مثل سرعت، تیغه و قدرت دستگاه نیز بستگی دارد. لیست های این مقاله معتبرترین برندهای لوازم خانگی است و قطعا هر کدام را انتخاب کنید، سود می برید. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فروشگاه های معتبری مثل منزل مارکت مراجعه کنید و ویژگی ها و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت براساس اولویت ها انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.